tisdag.

HejHallå.

Tisdag idag, skönt att den är över snart. Jag gillar inte tisdagar, det är en jobbig dag i skolan.
Tråkig, mycket att göra osv. Idag hade vi idrottsprov. Jag vet att jag kommer ha minst 2 fel.
Jag fick hjärnsläpp, inget bra. Mm, sen så skulle man idrotta, men jag orkade inte det. Så jag gick och bytte om.
Sedan gick jag till Stt-Light :D
Efter skolan gick jag och Viktoria till biblan, eller först gick vi till ICA och köpte tuggummig. Sen satt vi där och tuggade på biblan asså. Satt vid datan gjorde vi också. Haha, och klädde ut oss. Det är kuligtkul. 
Senare kom Nelly & Maria. Då skrattade vi osv. vi hade kul!!! Jättesnygg kille <3
Aha, sen när biblan stängde ( Vi va där hela tiden efter skolan, till 7 ) mobba oss inte. vi gillar biblan. Lite smått trevligt. 
Amen, efter biblan hade stängt följde vi Maria & Nelly till bussen. <3
Dom skulle åka hem ;/ men vi träffas ju imorron. iih.
Hemma har jag inte gjort ett dugg. 
Dessutom hinner jag inte skriva mer, Svensson Svensson har börjat!

Cya freaks. <


                               FANS , puss <3


              MUSIK <333 

Vanlig vardag | |
Upp