ONSDAG.

HEjHOPPGUMMiSNOPP
*fniss*

Jag har varit i skolan idag, det va okej. Kul & lite sånt, ni vet.
Det va otroligt roligt när vår engelska`lärare  Gert Gerd sa att Åke va ett pucko, haha.
Det stämmer nog lite, det gör det faktiskt. Man nervärderar ju inte henne bara för det, lix. Hon är cool iaf.
Lika cool som mig. Nu är Roland också lite cool, hon har skaffat bilddagboken. Hon heter Zedrax där.
Får se om hon kommer va aktiv, det måste hon! Öhm. Yepp, sen så på biologin fick vi blåsa i nån slags sak, som skulle mäta hur mkt luft, eller kanske syre vi har i lungorna, mycket skoj.  Jag längtar tills vi ska undersöka ett fårhjärta, ärligt talat, det ska bli SÅ SPÄNNANDE. Jag har 3 prov nästa vecka. Tror jag.  So, idrott och nått.
Jag förstod det så, eller japp. Vet inte om vi ska ha 3 prov. Vi får se.
Ahop, snart äre fredag & då åker jag till halmstad med konfagruppen, KUL SOM FAN.
Vanlig vardag | |
Upp