kyrkan

High school musical 3 är ganska dryg, långdragen om man säger så.
Fast, den är ju bra och så, men den är för lång, tycker jag hehe. Man fick ont i rumpan när man satt så länge xD
Efter filmen åkte vi hem till Sandra och spelade kort och kollade på tv.
Sen efter någon timme skjutsade hon hem oss, ah oså gick vi typ och la oss. Allså jag, Vikke & Jonte.
Mm, haha. Jag läste ut en bok som jag har lånat , Som jag vill vara - Katarina Von Bredow
Den va superbra! Den är skitspännande, man kan inte sluta och läsa. Jag gillar alla hennes böcker, dom är bra. Jättebra, hon är min favortiförfattare! <33

Idag har jag varit i kyrkan, segt var det. Vi gjorde massa konstig rörelse till någon text , texten var la bra men rörelserna?
Haha, det såg ganska konstigt ut när vi skulle visa upp dom i kyrkan. ´Lol.
Yeah, sen så gick vi någon tipspromenad i regnet. Jul handlade den promenaden om, det är ju snart jul.
Och vinter, jag gillar vintern. Den är mysig <3

hejdå, snart börjar andra avenyn. Det är ju bäst! !!! :D

Vanlig vardag | |
Upp