älgar.

Shitapommefritta, jag räknade 2 sidor i matteboken idag, på lektionen.
Riktigt bra tycker jag, dock så fattade jag inte JÄTTEMYCKET, men lite.
^Bara att öva,öva,öva... Öva ger färdighet, hööh? 
Yes, fett tråkigt var det på So;n&Sv;a. Jag jobbade med So;n i 2 timmar, vi har ju dubbellektioner på tisdagar, it` sucks.
HISTORIA suger röv. 
På idrotten hade vi typ som gummiband, vi gjorde typ träningsaker. Jobbigt & kul.
'Stt-light var kul idag, massa skratt. Jag hade glömt ett par papper hemma som vi skulle egentligen jobbat med, allså jag, Åke & Roland. Så jah, vi satt och prata. Oså kom vi in på älgar och björnar,  Roland bah;
När jag var & paddlade kanot så simmade en älg förbi mig!
Bengt bah; Simmar älgar?!!??!!
Roland bah; Ja, visste du inte det pucko?! *asg*
 Alla som var i rummet började skratta, Bengt är inte så allmänbildad som ni tror.
Hehe,, men ärligt, simmar älgar?
Fett kul iaf, tänk och se en älg simma i sjön när man badar?
HAHAHAH!

Yepp, nu ska jag gå ut med Emiluuush & Jontz.
bye
Vanlig vardag | |
Upp