Måndag.....

Tjabbah =)

Idag gick jag upp kl 9:00 exakt faktiskt. Aja, sen så kollade jag på tv o åt frukost.
Sen så städade jag lite i mitt rum, ah, jag kan va duktig jag :)
Efter lunchen stack jag, Emil o Jonte till biblan, coola som vi är. Väl där så träffade vi äckelpäckel Ahl. Fyfan, jävla svin!
Mm, sen efter vi hade varit där o grejsat så cyklade vi hem i regnet, haha.  Treeevlans vi hade :D
Mh, sen så cyklade vi till Mickan o såklart regnade det, men skitsamma? xD När vi va där så bara vi stog o snackade o mest gjorde ingenting.  Jag fick reda på att skolan börjar nästa trosdag! Omg, har vi äns haft 10 v sommarlov? Det känns inte så iaf! :(((8
Å sen så när vi kom hem, ( ganska nyss ) så satte jag mig här. =DDDDSF
Åh nu så ska jag nog titta på tv o sen så blire sängdags! Myyyys :DDD

Godnatt <3
Vanlig vardag | |
Upp