Lalala, vi är bästh =DD


HejoHå.

Idag så steg jag upp vid 9-snåret o kollade på tv - Hejhej sommar, lix sista avsnittet ;> Yääy xD lol ;>
Jag har inte gjort så mkt idag, typ bara passat Ludwig. Mamma o pappa o vikke o jonte va i GeKås ;>  Haha ;D
Aamen sen när dom kom hem typ så va jag o Jonte med Emil. Vi spelade fotboll, självklart vann jag o Vikke mot emil o jonte, vi ägde fan skiten ur dom,  förlorare, förlorare! Öhhh, vi är bäst :DDDd Baaah, fjompa på.
Mm, sen så kom Emil`s mam o pap o hans 2 andra sykon som dessutom är sketajobbig, åh ;@ man blir galen, dom rör allt, precis rubbet, fyfan asså! =DDDDDDd(( Dom gick nyss hem faktiskt, puh va skönt :D Oooh, hoppas dom inte kommer på ett bra tag :D skit i dom nu ;D///  Aop, nu ska jag gå o duscha o sen så blire att nana kudde, hm om jag inte hamnar här vill säga ;>

Dröm om mig, nattinatti <3
Vanlig vardag | |
Upp