Dold stjärna.

Jag och min kusinvitamin hade det riktigt mysigt igår. Vi åt tacos och godis, sen tittade vi på film. Tretton och Säg att du älskar mig. Tretton var mycket bättre än den Säg att du älskar mig. Haha, sen sjöng vi singstar. Jag kände mig som en dold stjärna som ingen har upptäckt än!

Nu ska jag iväg med min mamma.
Gissa vad vi ska göra?

Vanlig vardag | |
#1 - - Anonym:

hihihihi=)

#2 - - ViktoriaPettersson:

Nej Martina berätta vad ska ni göra?

#3 - - Anonym:

Haha, det lät snuskigt, :p

Nej men ni ska på bingo.

#4 - - EmmiHeiskanen:

= )

#5 - - L I N N E A:

sv: Okej vad härligt! :) Jorå med mig är allt bara finfint :D

Kram

#6 - - ice:

SV: Allt är toppen! ha en trevlig söndag :)

#7 - - Anna:

sv: okej :) så kul ! nej jag har varit med vänner och min pojkvän till bodaborg, möjligtvis lite barnsligt men ibland får man vara det med :D sen har jag bara umgåts med min mor och tagit det lugnt :)

#8 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

låter som en härlig dag:D



hare gott

#9 - - madde:

jag har också sätt filmen tretton :P

#10 - - Piinky:

Förlåt för sent svar men tack så mycket =)



Kram

#11 - - Caroline:

det är jättemysigt faktiskt! :)

#12 - - ViktoriaPettersson:

Svar:Hmm ja. haHAHA

#13 - - iccce:

SV: Tack detsamma. Haft en trevlig måndag? :)

#14 - - Sandra:

hej jag gillar verkligen din blogg :)

skulle du kunna tänka dig följa varandra med bloglovin? :D

#15 - - Anonym:

Tack

#16 - - EmmiHeiskanen:

HAHAHAHA xD

#17 - - Sofie:

allt bra id ag då´? :)

#18 - - Madde:

Ja den är skit bra :D

#19 - - ice:

SV: Ja det har ja! :)

#20 - - L I N N E A:

sv: Jajemän! :)

Tack detsamma!

#21 - - Jenny:

Jag va ju bäst på att sjunga host<3

Upp