yeah

Måndag igen och precis som förra veckan och veckan innan det och veckan innan det och så vidare så är det veckans bästa tv-kväll ikväll som snart sätter igång. Denna måndag är lite utöver det vanliga, lite lyxigare. Det är säsongspremiär av Halv åtta hos mig!
 
Annars så flyter dagarna på med nöd och näppe. Lite segstartad efter en vecka sängliggandes med förkylning och bihåleinflammation, men jag hoppas att jag snart får igång motorn igen.  Lite energi, som jag ska vara väldigt sparsam med(!!!!!!!) fick jag i helgen när jag såg Hardcore Superstar.
 
Grabbarna var jättebra och jag blir verkligen inspirerad av dem! Ett hängivet fan kanske jag en dag blir...
 
Nu ser jag fram emot att se Caroline af Ugglas. Jag håller utkik varje dag. Jag vill att hon ska släppa datum och plats nu!
 
 
Bilden är tagen 2009, Lisebergshallen.
| |
Upp