tuggar plugg

Jag sitter i min säng och "tuggar plugg" som jag brukar säga nuförtiden. Fråga mig inte varför, det har bara blivit så. Men det är ju så, jag tuggar det vill säga betar av plugghögen som har en tedens av att bli alldeles för hög. Har ni samma problem som mig? Fy fan för oss som har det!
 
Nu har jag tagit en liten paus från min religonsuppgift. Thorstens "Sidböle Härad" spelas i detta nu och jag kan inte låta bli att längta efter vårvädret. Förra året vid denna tiden hade jag precis blivit modern och skaffat mig en smartphone och i samma veva blev jag en twittrare. Kom ihåg att jag satt på balkongen och läste Björn Ranelids nya bok "Tyst i klassen" och drack Fanta Lemon till tonerna av Thorsten Flincks nya album "En dans på knivens egg. Vilken bra tid det var OCH VILKEN BRA BOK SAMT EN BRA SKIVA JAG NJÖT AV!!!
 
Ibland kommer det dagar då jag saknar denna skönheten.
| |
Upp