fatta tycke

Jag känner mig otroligt levande när jag går på torr asfalt och låter solen strålar värma min vinterbleka hy. För mig är det ett bra vårtecken, alltså när jag känner mig levande igen.
 
Jag sitter just nu och lyssnar på musik i väntan på att tv-kvällen ska sätta igång. Farmen, Familjen Annorlunda och Top Model Sverige går på tv idag och det är jag noga med att inte missa. På tal om program och musik, en bekant till mig tycker att jag inte är så bred i min musik, tv och filmsmak. Jag älskar svensk musik och jag ser helst på svenska filmer och serier. Hen tycker även att jag är lite konstig eftersom att jag inte har sett så mycket på Disney? Jag förklarar för hen att jag kollar hellre på Astrid Lindgrens filmer och andra roliga barnprogram som inte är Disney. Jag har inte tagit någon större skade för min smala smak. Om jag hitta något som är dåligt med den smala smaken är det att jag inte är helt hundra på engelska.
 
 
 
 
| |
Upp