en storhet i mitt liv

I det förflutnas skugga
där är alla minnen grå
men jag trevar efter sanningen
som kan läka alla sår

När stunden tar en tugga till
av den tid, som rullar på
vill jag gå längs denna scenkant
när den elfte timmen slår

För jag reser mig igen
jag reser mig igen
När jag ser in i dina svarta ögon
så ser jag mig i dig
En som reser sig igen
Oh, jag reser mig igen
Du lyser upp min svärta med ditt ljus

När löpsedlarna flaxar vilt
och mitt liv fläks ut för er
när olyckskorpar kraxar
är mitt svar en upplyst scen
och det är för dig som jag gör min entré

För jag reser mig igen
Oh, jag reser mig igen
när jag ser in i dina svarta ögon
så ser jag mig i dig

Så nu vandrar jag hem genom strömmarnas stad
genom bilder av svärta och ljus
Livet är drama och kärlek och hat
Men i gryningen börjar vårt nu...

För jag reser mig igen
Oh, jag reser mig igen
när jag ser in i dina svarta ögon
så ser jag mig i dig
Ja, jag reser mig igen
Oh, jag reser mig igen
när jag ser in i dina svarta ögon
så ser jag mig i dig
En som reser sig igen
Oh, jag reser mig igen
Du lyser upp min svärta med ditt ljus



Det är nog dags att börja fundera vem som ska vara min följeslagare till Sagateatern den 28 mars. Vem ska vara med mig och hålla mig i handen när jag går in i en chock. Inte en dålig chock, utan en godartad chock..
Chocken som Thorsten kommer att orsaka. Han som kommer göra en revolution i min hjärna/hjärta (mitt hjärta kommer enbart slå för kultur och sånt fantastiskt efter den kvällen). Det kommer bli en storhet i mitt liv!!!!!

Jag kommer att blomma ut. Efter den 28 mars har jag gjort allt som jag vill ha gjort i mitt liv.

1. Se Caroline af Ugglas live
check
2. Se Thorsten Flinck live
check

Ja, seriöst. Jag börjar nog bli lite smått galen, men jag kan inte hjälpa det. Jag har en enorm dragningskraft till personer som vad vet jag, är från en annan planet.

xoxo Martina

Balsam för öronen | |
#1 - - Enrandompersonsomhittadehit:

Ååh... jag hade följt med dig om jag hade haft nog med penningar =P Diggar också Thorstis, hade varit otroligt att få se honom med egna ögon.

#2 - - Martina:

Häng med, jag bjuder Random! :) Ge mig din mail så kontaktar jag dig direkt! Åh, det skulle vara superkul!

Upp