bronsplatsen är din, Flincken

Loreen vann Melodifestivalen 2012 och det känns kalasbra! Thorsten Flinck och hans Revolutionsorkester blev trea. Om man bara går efter tittarnas röster, vill säga. Det är rätt så jobbigt att sitta spänd framför tv och vara nagelbitare. Den fantastiska lättnaden kom lägligt. Nu ska jag lyssna på "Jag reser mig igen" och försöka inse att årets festival har nått sitt slut. Det ska bli roligt att läsa tidningen imorgon! Massor av artiklar och notisar om artisterna, kläderna, efterfesten etc. Ååååh..

Och kom ihåg...jag kommer inte bli kvitt med min Flinck-feber  på ett tag. Han har klibbat sig fast på min näthinna och textens ord svirar omkring i min hjärna. Hans framträdande av låten var så enkelt och blottat (barfotabarn, hehe, neee hans liv). Så fantastiskt och berörande. Han har erövrat mig! Så nu kommer ni inte bara kunna läsa mina inlägg om Caroline af Ugglas. Thorsten finns i mitt liv från och med nu.

Balsam för öronen | |
#1 - - LIENE:

Väldigt vackra bilder!

Upp