lite mello en fredag







Jag vet inte om ni har tagit del av det som susar kring Björn Ranelid nu. Nyheten har träffat mig och jag är minst sagt förväntansfull! Jag är, i alla fall för stunden, väldigt förtjust i Björn. I hans sätt att skriva. Ordkonstnär, ni vet. Nu ska han tydligen medverka i Melodifestivalen 2012. Bidraget "Mirakel" har han skrivit och han ska även stå på scenen! Jag vet inte om han ska framföra låten, men jag hoppas på det. Han har inte sagt något i alla fall och jag vet inte om någon annan har sagt det heller.

Jag har på känn att hans sjungande röst är som balsam för öronen! I övrigt är jag väldigt längtansfull till Melodifestivalen. Jag är sugen på att få någon nykomling bland mina idoler. Det var ju i samband med Melodifestivalen jag fick upp ögonen för min förebild, gudinnan...Caroline af Ugglas. Det var 2009 med bidraget "Snälla snälla".

Balsam för öronen | |
Upp