när kommer slutet

Även om vi inte tänker på det så finns slutet där.
Någonstans i den obekanta framtiden.
Allt har ett slut, även om man inte vill nå slutet. Det finns alltid där, nära oss. Slutet.. Det är av slutet vi får minnen som man vi kan glädjas eller sörja över. Titta tillbaka till. Le. Gråta en skvätt lycka eller sorg. Det finns ett slut i allt man göra. Allt man har gjort i sina dar. Ja, vi lever till slutet tar oss.

Det låter som om jag har tagit studenten eller något. Jag önskar att jag var en nybakad student, men den önskningen får jag önska mig i alla fall ett år till. För om två år tar jag studenten. Idag har jag bara fått lite sommarledighet. Det är nästan lika bra som att ta studenten tror jag. Som sagt, JAG HAR SOMMARLOV! Slutet är nått av mitt första läsår på gymnasiet!


Vackra rader | |
Upp