sista andetaget

2011 tar snart sitt sista andetag och det är med både glädje och sorg jag kommer minnas året som snart har passerat.
 Det var en förtjusande upplevelse att se Caroline af Ugglas och Orup. Sommarjobbet inom vården gjorde mig rik på ödmjukhet och hjälpsamhet. Skolan gav mig goda drömmar om framtiden, men den tog också min inspiration och kraft emellanåt, vilket gjorde allting hopplöst och dystert. Jag förlorade min kära familjemedlem på fyra ben och tårarna slutade aldrig rinna, kändes det som. Men när stjärnorna lyser på den nattsvarta himlen brukar jag titta upp och tänka att mina allra bästa vänner sitter där och tittar ner på mig. Jag saknar dem jättemycket, men jag vet att de har det superbra där uppe bland stjärnorna! 

Jag tryckte min första novell och den är jag stolt över att ha framställt. Heinz Liljedahl (Caroline af Ugglas livskamrat) önskade mig en trevlig sommar och det fick jag! Sommarlovet var en enda stor evighet som var fullspäckad med massvis med roligheter och lata dagar! 

Jag vet inte vad jag mer ska skriva. Året har varit fantastiskt tråkigt, roligt, hemskt och lärorikt. 
2012 ska jag ge tid till mig själv och mitt skrivande. Jag ska vara kreativ och låta mig ha mina inspirationslösa dagar. Sen ska jag spendera flera timmar under stjärnhimlen, där mina absoluta favoriter befinner sig! 
Tänk att 365 dagar snart ha passerat! Det är inte klokt vad tiden går fort. Jag är snart arton vintrar! 













 



Vackra rader | |
Upp