baciller

Hösten är kommen och jag har redan börjat räkna ner dagarna till nästa sommarlov. Nja, riktigt så farligt är det inte att sommaren är över, men nästan!

Snart ska jag landa i min säng efter en intensiv dag, till skillnad från de senaste åren (känns som om jag har varit hemma i flera år) då jag har degat hemma med förkyldning, lunginflammation och sånt farligt. Idag har jag bland annat hunnit kolla på två repriser. Den ena var Gäster med gester, där Caroline af Ugglas medverkade och den andra var Tack för musik, där Orup gästade!

Nu ska jag som sagt landa i sängen. Imorgon ska jag till skolan, har inte varit där på hela veckan. Det blir en lång dag imorgon, men jag kan inte låta bli att längta!

Vanlig vardag | |
#1 - - ViktoriaPettersson:

Har ni internet nu?

#2 - - ViktoriaPettersson:

JA! Just det har jag berättat att vi alla i "tjej gänget" skall hem till Malin nästa helg? Sen veckan efter det eller två veckor efter det så åker vi alla till Borås och shoppar!

#3 - - ViktoriaPettersson:

Svar: Ja nästa helg alltså vecka 38 skall vi till Malin

Upp