glöden saknas

Jag är jäkligt skoltrött just nu. Prov- och läxvägen är ren. Det är ingenting, men det är just att gå upp, ta sig till skolan och sitta där inspirationslös och inte känna att man åstadkommer någonting vettigt. Jag är inte nöjd med texter jag lämnar in på texten - men jag lämnar in det jag åstadkommit i alla fall. För jag orkar inte sitta och göra det bättre. Brist på inspiration, ork och motivation! 

Jag är till och med trött på min inriktning (foto & journalistik) och det är ju det jag vill syssla med! Men jag känner mig så himla osmart och så vidare. ÅÅÅÅÅÅÅÅH. Nya tag efter helgen.  Nya tag efter höstlovet. Det lovar jag mig själv!

Jag läste en intervju med Peter Stormare i Piraja, han nämnde något som jag snappade åt mig.
- Skit i alla och lyssna på din inre röst.

Runt omkring | |
Upp