en nyans av grått



Jag gillar inte hösten! Regnet piskar ner på den bara marken, löven är gula och fula och en nyans av grått ligger som en hinna över det annars så fina landskapet. Jag har börjat ogilla hösten på grund av det som har hänt de senaste två höstarna (säger man så?!). Om jag ska nämna minst en bra sak med hösten så är det höstlovet ska jag hylla. Nu har jag höstlov och jag känner mig lättad. Att ha vetskapen om att man kan sova hur länge som helst om dagarna i en vecka gör mig glad!

Ikväll ska jag fira det efterlängtade höstlovet med en myskväll. Min syster kommer över på kvällsmat och jag ska bland annat kolla på Pettson och Findus. Gubben Pettson och den förtjusande katten Findus är som balsam för själen just nu eftersom jag saknar mina gosegrisar enormt mycket i detta äckliga rusket.

Vanlig vardag | |
#1 - - Olivia:

Jag har en tävling i samarbete med tvspelsweb.se och det hade varit jätte kul om du ville vara med :D



http://oliviasfoton.webblogg.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-tvspelsweb.html

Upp