brist på böcker

Jag har inte alltid varit en bokfantast (eller om jag nu är en bokfantast...), men på senare tid har jag betat av böcker på ett rullande band. Jag behöver boktips! Vet ni någon bra bok? Jag gillar klassiska tonårsböcker, men jag gillar även självbiografier. Det började jag gilla när jag läste Caroline af Ugglas biografi.
 Jag har några böcker på lager, som jag ska läsa, bland annat Flyga högt - Katarina von Bredow och Patrik Sjöbergs biografi. Men snälla rara medmänniskor, tipsa mig om mysiga böcker som jag kan läsa när regnet slår mot fönsterrutan. Om ni tipsar mig, så tipsar jag er. Haha!

Jag vill någon gång i den obekanta framtiden skriva en bok. Självbiografi, som jag har sagt så många gånger förr, naturligtvis. Men jag funderar även på att bli en sån som sätter "gula-kom-ihåg-lappar" på väggen. Sen vill jag att min bok ska vara med på Bokmässan!

Vackra rader | |
Upp