utvalda stjärnor av mig

Vilket underhållande program Så mycket bättre är! Jag har fallit för Laleh, E-type och Mikael Wiehe. Vilka underbara tolkningar de har gjort de två senaste avsnitten!

Om jag fick välja artister till en säsong av Så mycket bättre  hade jag valt Emil Jensen och David Urwitz. Olle Ljungström är fantastisk, så han skulle också få vara med. Pernilla Andersson är som en äng full av blomster och fjärilar, så hon skulle också få vara med. Orup skulle definitivt få vara med. Vad annars? Sist men inte minst, Caroline af Ugglas! Hon om någon annan vill jag ha med i det underhållande lördagsprogrammet.

Mina utvalda artister skulle inte få någon människa i hela Sverige att undvika soffan en lördagskväll! Dragningskraften skulle vara för stor. Artisterna är som ett svart slukande hål i rymden.

Balla ting & sådant coolt. | |
#1 - - ViktoriaPettersson:

Älskade mikaels tolkning denna veckan!

#2 - - isabella:

Var gärna med i min julkalender på bloggen! :)

Kram /Isabella

Upp