några få

Nu är det typ bara två veckor kvar till sommarlovet! Så jäkla härligt! Det är också jäkligt härligt att jag har mina sista måste-saker att göra imorgon. Muntlig redovisning i engelska, NP i matematik, ställa ut min novell och lämna in min artikel i svenskan. Mediekunskapsinlämningen lämnade jag in innan jag gick på helg. Det känns så jäkla bra, men samtidigt jobbigt. Just för stunden. För ännu är inte sakerna inlämnade/gjorda. Men imorgon kommer mina axlar att lätta. LÄNGTAR!

Hur som helst, jag har haft en "slappdag" idag. Hade bara en idrottslektion idag. Jag ansåg att det inte var lönt att åka in 06.49 till skolan för att ha idrott. Jag skulle inte ens vara med, eftersom jag drabbades av sjukliga baciller i helgen. Feber, hosta och värk i hela kroppen - en helt vanligt förkyldning. Nu mår jag bättre, men har haft ont i huvudet hela jävla dagen. Jag brukar aldrig ha huvudvärk..kanske fått hjärnskakning? Haha, skojar bara. Det är finemang med mig ändå.

Nu ska jag njuta av att ha en slapp vecka framför mig. Sovmorgon på onsdag, Arenakampen på torsdag och ja. Inte så mycket mer. Joooo, har ju vanliga lektioner....men ändå.

Vanlig vardag | |
Upp