mycket betydelsefull text

God jul, eller oj vad säger jag? Grattis till min pappa, som fyller hela 41 år i dag, gammal och grå men lever ändå. Förklaringen till att jag skrev god jul är för att det har snöat idag. Inte mycket, men det har ändå snöat. Tredje maj och så. Det är ingen vara..

Jag är sjukt skoltrött nu. Vi har fått några inlämningsuppgifter som ska vara inlämnade i slutet av maj. Det mesta får man göra hemma, efter som det är många timmar som går bort nu det sista på grund av halva resursdagar. Äckligt trött på allt som har med tänkande att göra (när det gäller skoluppgifter)

Nu när jag ändå klagar kan jag väl spinna vidare på temat. Jag är trött på inspelningsrummet i skolan, trött på några lärare, trött på att gå upp tidigt, trött på att det aldrig blir sommarlov. Jag är också lite trött på människor som tror att de är något (jo, visst alla är ju något, men ändå). Jag är trött på att inte ha några pengar (jag vill vara rik) Jag är trött på skolmaten. Jag är trött på att skriva. Jag är TRÖTT PÅ ALLT VAD FAN.

Nu blir det andra puckar. Imorgon ska jag klara NP i engelska galant, samt klara idrottsprovet prickfritt.

Vi hörs!

Förresten, jag tror det är bra att ha något klag-inlägg då och då. Annars äter klagheten upp en.

Vanlig vardag | |
#1 - - ViktoriaPettersson:

Om det är fint vänder i helgen vill du gå ut i skogen med mig då och fota porträtt?

Upp