BLIXTRAR OCH DUNDER

Nu finns det inget regn kvar. Det har regnat och åskat för ett par veckor framåt. Typ.

Regnet fick mig inte på bättre plugghumör. Alltså, shit. Ni anar inte hur mycket jag har att ta itu med..det är så jobbigt att börja, men sen när det är klart är allt en fröjd. Men det är just det första hindret - att börja. Hur gör man det på bästa sätt? Min motivation är inte hos mig just nu, jag försöker hitta den bland grönskan. Det går inte bra. Jag vill ha sommar, ett långt skönt sommarlov.

Inlämning mediekunskap nyheter
grammatikprov engelska
matematikprov - funktioner
två NP i matematik

Okej, det är inte så mycket egentligen. Eller jo, det är mycket. Det händer så mycket i skolan. Nu är det slutspurten på våra projektarbeten. Vi håller även på med ett större arbete i svenskan och så vidare. Var ska jag börja? JAG ORKAR INTE. FAN. FAN. FAN.

Nu ska jag bli positiv - TJOHO, DET SKA BLI KUL ATT PLUGGA. JAG KOMMER KLARA ATT TA MIG I MÅL. BLA BLA BLA, NU JÄKLAR. GO MARTINA!!!1

TACK FÖR MIG. FORTSÄTTNING PÅ RUBRIKEN - MAGISKA UNDER (JAG TAR TAG I MITT PLUGGBERG)

Ingenting och mycket mer | |
Upp