99 tråkiga

1. Tre namn jag lyssnar till: Martina, Martina och Ina.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är smart och lat.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
 Att jag är för lat ibland och drar ut på saker och ting.

4. Detta är jag rädd för
: Att förlora någon som står mig nära. Att bli vuxen.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sovmorgon, Coca cola och ja en framtid.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Man kan allt, bara man vill.

7. Detta tycker jag om att göra: Leva.

8. Detta vill jag göra just nu: Bada.

9. Bästa känslan:
Lycka och glädje.

10. Värsta känslan: Sorg och den känslan innan man ska spy.

12. Är jag kär just nu? Jag är alltid kär i livet.

13. Jag vill gifta mig: Nej.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Skriva en självbiografi.

15. Min käraste ägodel: Kameran.

16. Något jag vill ha i present: Typ asmycket pengar.

17. Detta har jag på mig just nu: Slapp-kläder.

18. Favoritkläder: Coola kläder.

19. Favoritdjur: Tzatziki och Ringo Berra.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Svenska goa låtar.

21. Favoritlåt just nu: Dumpa mig - Veronica Maggio

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Jag har snart sommarlov, men jag tyckte om mediekunskap och svenska. Tyckte..tycker. Men kommer inte ha mediekunskap mer.

23. Stjärntecken: Fisk.

24. En bok jag älskar:
Hjälp, vem är jag? Caroline af Ugglas och UKON. Bara inte du - Katarina von Bredow. Huliganen - bla bla Hofmelh eller nåt.

25. En film jag älskar: Åh, Wallander och Beck-filmerna.

26. Tv-program jag gillar:
Bonde söker fru, Halv åtta hos mig och sånt.

27. Favoritdoft: Nyklippt gräsmatta och blöt asfalt.

28. Detta äter jag gärna: Stekta eller råa championer.

29. Dricker helst: Coca cola.

30. Favoritgodis: Djungelvrål.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Polen. New York. London.

32. Färg på mina ögon: Grön/gula.

33. Min längd: Typ, vet inte.

34. Jag tror på: Mig själv.

35. Jag spelar: Ibland tv-spel.

36. Person jag beundrar: Caroline af Ugglas.

37. Så här bor jag: Med min familj.

38. ??: Frågetecken frågetecken.

39. Det här tänder mig: Tatueringar och piercingar.

40. Det här gör mig avtänd: Ofräschet.

41. Favoritfärg: Svart och orange.

42. Favoritcitat: Lev livet som om det vore den sista.

43. En hemlighet jag vet:
Vet inte.

44. Bästa present jag fått: Vet inte. Men julklapp, Caroline af Ugglas-biljett.

45. Senast köpta skiva:
Det var ett tag sedan sista, men Vad var det jag sa - Caroline af Ugglas.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina armar. Kul kul.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Äsch.

48. Udda förmåga/egenskap: Har en förmåga att få saker ogjorda.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Tzatziki.

50. Vad lyssnar du på just nu?: TV'n

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Varit på en jättedryg skoldag och dragit en vända på stan med Freja.

52. Var är dina föräldrar födda?:
I Sverige.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Inget.

54. Vilken är din favoritrestaurang? Donken.

55. När badade du i en pool senast?: Í Båstad, på Marlenbadet. I fredags.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Yes.

57. Hur många barn vill du ha?: Inga.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Vet inte.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: För sent.

60. Vad har du för TV-kanaler?: Bra kanaler.

61. Har du åkt moped någon gång?: Ja.

62. Har du busringt någon gång?: Askul är det ju, så ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Onödigt.

66. Har du en egen trädgård? Ingen egen.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Va?

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Nej. Brukar inte sjunga den så ofta.

69. Badkar eller duschkabin? Dusch.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Den bästa sommaren.

71. Favoritpizza?: Vanlig pizza.

72. Chips eller popcorn?: Popcorn.

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Ingen färg.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Nej, hehe.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Ja, Miss Sweden. Haha, nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
Freja. Vi åt glass.

78. Favoritchoklad?:
Marabou.

79. När röstade du senast?:
Va?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Aldrig.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nej, jag är dålig.

82. Är du bra på matlagning? Enligt mig själv, ja.

83. Klarar du att tanka själv?: Nej.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej, inte än.

87. Vad var det senaste du handlade?:
Coca cola.

88. Har du kräkts offentligt? Vadå på stan? Ute i skogen? Bland folk?

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
Miljonär, såklart.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Man kan gå tillbaka en gång till!

91. Har du ringt något betalnummer?: Betalnummer? Vad menas med det?

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Nej, det kan man inte såklart! Skojar.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Doktorn, säkert.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Långt svart hår. Tur att inte IQ'n sitter i hårfärgen..

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Vet inte.

96. Vad har du i din väska?: Lite för mycket saker.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Klappar Tzatziki, retar min bror.

98. Vad är du tacksam för idag?: Att skoldagen tog slut, till slut..

99. Var hittade du den här listan?: På en blogg, som jag råkade komma in på.

Ingenting och mycket mer | |
Upp