Gött

Den 12 februari ska jag, som jag sagt många gånger tidigare, till Åhaga och se min älskade Caroline af Ugglas. Biljetterna är redan i tryggt förvar i min gaderob. Jag fick en biljett i julklapp av min pappa, som också är ett stort fan av henne..
Men sen kommer en oklarhet. Jag vill så jättegärna se Orup i Göteborg den 19 mars, men ja. Vem ska följa med mig? Min pappa finns alltid.
Han gillar Orup, Di Leva, David Urwitz, Caroline af Ugglas osv. Sånt svenskt som jag gillar. Det kanske blir för mycket konsertert på en och samma gång? För den 15 april ska jag gå på Hardcore Superstar-konserten i Lisebergshallen. Tror jag. Jag vill så jättegärna det också.

Jag har kommit på en lösning till det hela. Jag önskar mig en biljett till Orup-konserten i födelsedagspresent. Fast det går lika bra med pengar, så att jag kan betala den själv. Sen ska jag önska mig lite mer pengar, så att jag kan köpa en biljett till Hardcore Superstar.

Smart. Mycket smart. Men ja.

Ha det bra.

Balsam för öronen | |
Upp