En bonde på Peppe's Bodega



Ibland kommer det dagar då jag känner smärtan av saknaden till Lennart. Ibland kommer det dagar då jag inte saknar honom alls (fast det gör jag ändå, längst in i benmärgen). Just idag är det en sådan dag då jag bara vill krama om Lennart riktigt mycket. Jag saknar honom nåt så otroligt.

Jo, men visst, det kan tyckas lite töntigt att sakna en katt bra sådär, men fan. Om min lillebror hade blivit överkörd istället hade jag saknat honom lika mycket (hemskt att tänka så, men ändå) Lennart bodde under samma tak som mig lika många år som min lillebror är idag. 8 år. Det är klart att man känner en otrolig saknad ibland.

Lennart var underbara, men livet kommer och går. Det är bara så.



Mitt i all saknaden till Lennart så har jag en annan pucko att krama, Tzatziki. Han är så jävla gosig och korkad. Han fyller upp Lennarts tomma plats i sängen (knubbeubbe).
Lennart var bonde och Tzatziki är och var Peppe's Bodega-snobb. Typ.



Sen finns det en till som är korkad och gosig. Han heter Ringo och är en golvmopp. Han är en bra typ.

Jag älskar mina fina nötter. Från hjärtat.

Vackra rader | |
Upp