väck mig inte imorgon

Jag sitter och lyssnar på Emil Jensen. Jag är som en snögubbe en dag i mars och Emil är solen som brukar lysa då och får snön att smälta. Han är fantastisk och jag smälter varje gång jag hör hans låtar. Min rubrik kommer från en av hans låttitlar. Bara av att läsa min rubrik, så smälter man. Tänk då när man hör Emil sjunga den låten!?!?!?!  100 grader och snö kan det liknas vid.

Annars då? Jag är fortfarande skoltrött och har brist på inspiration. Det är tur att det inte är många dagar kvar till det efterlängtade jullovet! Längtar enormt mycket! Det ska bli hur skönt som helst att sova hur länge som helst i två veckor! ÅH! På tal om att sova. Imorgon får jag sova lite lite liiiiiiiite längre än vanligt. Sovmorgon, såklart! Jag börjar 60 minuter senare än vanligt, så nu ska jag fira det med linjära modeller och sånt. Matematik, ja.



Vanlig vardag | |
#1 - - ViktoriaPettersson:

Har lite info om nyår. bland annat att du skall ge Rebecca 50 kr till champange och 30 kr till mig för mat. Resten kan jag berätta nästa vecka då vi shoppar på rean. Förresten vilken dag åker vi in? tisdag, onsdag eller torsdag? Eller kanske måndagen?

Upp