skakar av mig rastlösheten




Imorgon flyr jag landet, eller åtminstone Tranemo. Jag ska andas lite frisk havsluft i några dagar. Det kommer förmodligen bli en fröjd för hjärtat och själen (eller vad man nu säger) att byta miljö för ett tag.

Samhället har inget att ge längre, vilket märks speciellt nu på sommaren. Samma tråkiga gator,  som jag har gått på i många många år med mina, i nuläget smutsiga sommarfötter.

Jag har inget att göra, jag behöver verkligen ny energi! Jag vill se Caroline live, hon sprudlar energi. När jag sitter där, i konsertsalen/hallen/eller vad det heter, kan jag känna hennes stolthet, energi och glädje från scenen där hon står och sjunger ut sina känslor.

Äsch, jag får väl nöja mig med Eric Saade imorgon. Han kanske kan ge mig ny energi, om inte den friska havsluften gör det, men det tror jag nog. Alltså att havsluften ger mig ny energi.

På återseende!

Vanlig vardag | |
Upp