texter av af Ugglas

Det är på minnena som vi lever
Men snart så har de suddats ut

Så vi blundar
Ja, vi blundar
Vi bara blundar
Fast vi ser
Nånstans finns det, det vi hade, som var bra
Ja, nånstans finns det kvar en plats där vi kan va
Du och jag

"Vi blundar"

Vissa dar är jag ledsen och nere
Såna dar vill jag inte längre va med
Allt är bra och det finns ingen orsak
Men det går, nej, det går bara inte att le

"Hallå"


Jag kommer aldrig, nej, aldrig glömma dig
För du har satt för djupa spår
Och varje gång jag ser dig le åt mig
Ja, då vänder jag och går

"Måste världen va så liten"

För jag har valt mig själv
Mig själv och inte dig

Jag vill regera mitt liv
Ja, jag vill mera än du
Jag vill regera mitt liv
För jag vill mera

"Regera"

Du var mitt hjärta
Jag blev din sorg
Du var mitt hjärta

"Du var mitt hjärta" med Tommy Nilsson


Idolen | |
#1 - - LIENE:

Tack så mycket:D Men tyvärr gick det ju asdåligt på idol, hehe.

#2 - - SANNA:

SV: Hej, vad roligt att du är med i tävlingen! :D

Vinnaren är utsedd och finns på bloggen ;) Kika in och kolla om det är du som har vunnit, annars har du chansen igen senare ikväll! :)



KRAM

#3 - - anesa:

Haft en bra helg? :D

#4 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-40-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

Upp