Vill kunna säga förlåt

vill kunna säga att jag behöver dig
att jag behöver dig
alla gånger vi bråkat 
å har jag sagt att jag hatar dig
du vet, det är inte sant
så säga det nu, ja säg det nu
för snart är det försent
jag vill våga säga förlåt
men jag är för feg
jag är förståd
det har jag fått från dig
att va den som börjar är svårt
tiden den springer
stanna inte upp får nån
säg det innan det är försent
för länge sedan sa jag
jag sa pappa jag älskar dig
då började du att gråta
ja, det är klart att jag känner
hur mycket du gjort för mig
men ta inte sånt förgivet
så säg det nu
ja, säg det nu
för snart är det försent
vill kunna säga förlåt
men jag är för feg
jag är förståd
det har jag fått av dig
att vara den som börjar är svårt
säg det nu, så säg det nu
för snart är det försent
jag vill våga säga förlåt

tiden den springer stanna inte upp för nån
säg det innan det är försent..


Min nya favoritlåt med Caroline af Ugglas!
Den är jättefin. Läs bara!



Bilden tog jag cirka 1 timme innan Caroline's framträdande i Göteborg.

Idolen | |
#1 - - Fia:

Ååh bästa låten ! hörde den för första gången idag men jag är fast. kan lyssna på den om och om igen. Sjukt fint låt!



Ha det bra :)

#2 - - paulina:

Åh älskar den texten, och du reser dig upp&går är fan vackrast <3

Upp