typiskt blogginlägg

Vilken härlig kväll det är, mina vänner!
Jag sitter och lyssnar på musik och tänkte berätta om min dag och allt annat som faller mig in för stunden.
 Vad gör ni? Läser det här?

Idag har jag varit i skolan. Tog skolfotografering och hade stolhäng-lektioner. Vi arbetade inte så mycket idag eftersom dom riktiga lektionerna avbröts av tex skolfotografering, skolhälsoteamet osv.. Vi hade även rullen idag då jag gjorde ett digitalt tröjtryck. Eller jag tror jag gjorde det i alla fall.. Det var knepigt att förstå allt, men övning ger färdighet.
 Rullen är rolig och det var extra roligt idag eftersom att vi fick sluta tidigt. Efter skolan mötte jag upp Alexandra. Vi åt munkar och choklad. Mellan tuggorna hann vi även med att byta lite ord med varandra.
Nu snart ska jag kolla på Kvartert Skatan och det känns fantastiskt att veta att jag har en lektionfri dag imorgon. MP's lärare skulle göra något bla bla. Vilket innebär att jag är ledig imorgon.
Men imorgon släpper jag inte skolan helt fri. Vi har fått uppgifter i engelskan att göra.
Wow så jävla roligt! 

Vanlig vardag | |
#1 - - Anonym:

Är du också ledig? Vill du vara med mig och Denice en stund för fotgrafering?

#2 - - Lena:

Ååh skolfotodagar minns jag, skoldagarna vart helt upponer xD

Upp