osäkerheten

Vi retar med oss själva
Letar och förbättrar
men ingenting är värt det när leva blivit rädsla
Vi låser in oss i rutor som Vi inte vågar gå ut ifrån
för då kommer rädslan och tar oss

Rädslan med Anders Grega är jävligt bra. Även om jag har spelat den många gånger dom senaste veckorna tröttnar jag inte. För som sagt..den är jävligt bra!



Balsam för öronen | |
#1 - - Emil:

Andreas Grega i mitt hjärta!

#2 - - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Upp