en liten stund

Jag borde sova nu. Jag är trött men samtidigt så jäkla pigg..mina ögon är trötta och när man sluter ögonen så sover man. Så ja, jag borde sova, vilket jag ska göra alldeles strax.

Man drar ut på saker hela tiden och det stör jag mig på, även om det är svårt och känns tungt så måste man på något sätt få undan allt som ligger och gnager. Skoluppgifter kan man inte direkt skjuta under sängen och låta dem vänta på att julstädningen sätter fart. Sova kan man inte direkt skjuta under sängen heller..

Hur som helst. Känner mig ganska neutral, det blev som sagt ingen konsert i lördags. Det märks. Om det hade blivit en konsert hade jag skrivit värsta långa poetiska bla bla - inlägget om hur fantastiskt det var att se henne igen.
Ja, men som sagt, nu borde jag sova och jag ska faktiskt släcka lampan nu. Om ungefär, eh tio minuter.
Klockan väcker allt liv till liv före solen imorgon.
Lockande, eller vad säger ni?

Jag tycker det är underbart att njuta av den friska morgonluften när jag går till bussen i alla fall.

Vanlig vardag | |
Upp