Det finns livsform på Jupiter

Tror ni det finns liv på andra planeter? - Det tror jag.
Det finns miljarder planeter/stjärnor i vår galax och det finns oändliga miljarder galaxer.
Var det bara planet Jorden som hade turen på sin sida, ha?
Det vore skumt om det inte fanns liv på andra planeter eftersom universum är så stort.
Jag tror självklart att det finns liv på andra planeter. Inte bara djur utan också människor. Som vi.
Dock tror jag inte att det finns något mer liv i vårt solsystem än oss. Vi på planeten Jorden.
Men i andra galaxer tror jag säkerligen att det finns liv.
Jag hoppas att jag en dag kommer få läsa i dagstidningen,
"Det finns livsform på Jupiter"
Tyvärr kom jag inte på något som kunde ersätta Jupiter.

Jag blir lite smått galen när jag tänker på Universum.
Det finns inget slut att tänka.

Balla ting & sådant coolt. | |
#1 - - thaipinnen ♥:

sv; hihi :)

#2 - - LIENE:

sv: Så kul att du tyckte det och tack att du gillar min blogg:D Har slutat blogga nu, men ska återkomma med en annan blogg på ett annat ställe. Kände verkligen att det behövdes.

Upp