Tjena Liseberg! ..

.. Här kommer Caroline af Ugglas största fan från ingenstans.

Det är bara 96 dagar kvar till jag får se Caroline af Ugglas live igen.
Det är bara 96 dagar kvar, kan ni fatta det? Det är knappt så att jag fattar själv
- Hej chocktillstånd, liksom.
Det är obegripligt men samtidigt är det sååå begrepligt.
I era tankar just nu, - öööh, Caroline? Hon där galningen som sjunger som en ostämd kråka, som kraxar lika mycket som när kråkan ropar på sina kråkvänner?
Ja, just precis. Jag är fruktansvärt ball när jag skriver, säger och tänker på att jag gillar Caroline af Ugglas. Jag gillar henne bara för att ingen annan som jag känner i min ålder gör det.

Skämt åsido. Jag gillar henne för att hon är så fruktansvärt, obegripligt ball och bra. Hon lyser verkligen upp min dag när den känns trist och grå. Åh, ingen annan människa har lyckats som hon gör. Fyfan, det finns inga ord som är såpass starka som kan förgylla en tom rutan i "nytt inlägg" på bloggen.
Hon finns alltid där. 

Den 29/8 - 10 blir det tredje gången jag ser denna fantastiska kvinna live med sin enorma glädje. 


 



Idolen | |
Upp