Martina utan a

Min helg har varit rolig. I lördags firade vi min pappa som fyller 40 år idag med ett överraskningskalas. Det var roligt att se han reaktion, han var verkligen överraskad! Han kan inte såhär i efterhand förstå att han inte märkt av något. Mamma hade ju planerat och fixat i över en månad. Bokat mat, trubadur osv. Jag vill ge min mamma mer beröm. Jag vet att hon läser detta.
GÖTTMOS MORSAN ;)
Som sagt, det blev väldigt lyckat.
Idag fick min kära pappa troligtvis världens finaste present. Av mig. Han fick nämligen en svart t-shirt med ett "Caroline af Ugglas"-tryck. Så nu har vi likadana t-shirtar, det är bara några få saker som skiljer dom åt. Men vad gör det? Vi är far och dotter, samma kött och blod. Vi är af Ugglas-fan. Självklart är jag redo för fler fartfyllda konserter med min pappa.

Vanlig vardag | |
Upp