i alla sorters väder

Amen tjena bloggen.
Idag har jag lärt mig ett nytt ord. Ett jävligt ballt ord - ordbajsa.
Ordbajsa betyder ungefär att man pratar mycket men det finns ingen mening i det hela. Mina vänner säger att jag fortfarande är i "kiss & bajs-åldern" vilket jag kan instämma lite. Jag tycker det är otroligt roligt och man får alltid ett gott skratt.
Ett gott skratt förlänger livet, liksom. Dessutom, vem fan gillar inte kiss och bajs?

Nu ska jag lyssna på af Ugglas och slappna av lite. Sedan är det dags för min skönhetsömn.
En prinssesa som jag behöver mina timmar, hihi ;)

Vanlig vardag | |
#1 - - thaipinnen ♥:

sv; ja det kan man säga ;(

#2 - - Ackelina:

Sv; tack :) allt bra idag?

#3 - - m a t i l d a:

svar; tack tack. jag hoppas också att det går över snart :)

#4 - - Gerson:

självklart alla behöver sina timmar :P

Upp