du vet jag ger dig mer än allt vad du kan ta



Tjena. Jag sitter och lyssnar på af Ugglas. Varje kväll lyssnar jag på henne. Jag har alltid en ljuv stämma i min öron innan det är dags att slå igen ögonlocken. Det är jävligt avkopplande.
Brukar ni lyssna på någon speciell innan ni går och lägger er?

Dagen i allmänhet har varit trevlig. En bra dag. Nu har jag dessutom börjat med något nytt på träslöjden. Jag gör en slickepinne i trä. Min lärare i träslöjd har faktistk sagt att jag är på toppen tillsammans med Gaga och Madonna. Jag är en jävel på att skapa saker, helt enkelt fan.
Jag ska kanske ge bort slickepinnen till en speciell person. Nå, kan ni gissa vem?
Alla rätta svar får en läkning, man måste ta i lite. Haha, dah.
Ledtråd: LÄS INLÄGGET NOGA.

Godnatt. Jag ska börja anteckna nu. Jag känner mig sugen på att skriva. NU NU NUNUNUNUNUNUNUNUUNUNUNUN. MU.

Vanlig vardag | |
#1 - - Emma:

sv: Hihi ;)<3

#2 - - Emmelist:

vad bra! kan du inte komma hit och städa då? :P

Upp