Ljuset har slocknat.

Min skoltrötthet har ökat i en väldigt fart de senaste veckorna. Från 30 % till 89 % på bara 4 veckor.
Det är en ökning med 59 %.
Ökningen är inte en överraskande nyhet. Det är slutet på 9:an, nationella proven är igång och fler prov väntar. Såsom so och matte. Jag klarar inte av att plugga. Min hjärna är proppfull, seriöst. Hjärnan känns smutsig.
Jag vill rensa den med vatten eller något.
Det är mycket som händer.
Jag blir galen.

Jag ska ta en promenad nu. Behöver andas frisk luft.

Hur är det med er?

Runt omkring | |
#1 - - Linda:

Det var gött också :D

#2 - - Anna:

sv: Du borde absolut göra det !

#3 - - sooffs:

de är fint med mig, allt bra med dig :)?

#4 - - MAJA:

ökat från 50% till 200% sen i fredags, vilket är en jävla ökning :)

#5 - - Johanna The Dreamer:

(sv) Menar du drömtydan? I så fall neee inte alls bara kul, tyckte jag ;) Lite läskigt att det stämde så bra... Kram

#6 - - Sophie:

haha :p

#7 - - CLIP:

usch behöver med frisk luft. nu!

#8 - - sooffs!:

härligt de :)!

#9 - - Linda:

Ja jag har haft en bra dag :D Har du haft det? :D

#10 - - Jennie:

usch va jobbigt - men du klarar de!

#11 - - Johanna The Dreamer:

(sv) haha ja ;) Du skriver en dröm du drömt på natten när du sov, sen tyder hon den med hjälp av en bok och sin fantasi. Sen om du tror på det eller inte får du väl själv avgöra ;) Kram

#12 - - Rolandbooi:

jo då det är bra ;) fan matte provet va så jävla jobbigt i dag asså fik inte in något efter halva provet XD

detvar kul att rita på svars pappret där emot Xd

#13 - - Anna:

sv: aaabsolut :D haha, sj då ?

#14 - - ViktoriaPettersson:

Det har inte alls ökat med 59% haha utan nästan 200%

#15 - - CLIP:

Ja, helt klart!

#16 - - Anna:

sv: Haha ja det blir så ibland :)

#17 - - sofia:

Vilken fin blogg! kolla gärna våran nya sida www.yourtodolist.se

#18 - - viktoria:

ja du har rätt! är en sån härlig känsla! :)

#19 - - Jennie:

svar: precis!

#20 - - sooffs!:

härligt :d allt fint?

#21 - - Susanne:

Nu är du med och tävlar :-D



Hoppas du piggnar till snart!

Upp