en vanlig dag

Godkväll allesammans!
Vad gör ni?
Själv sitter jag och lyssnar på af Ugglas och tänker.
Jag tänker på allt möjligt. Varför sitter vi i skolan och läser fysik? När får vi nytta av det?! Fast det gör mig egentligen ingenting att vi läser fysik. Jag tycker det är ett roligt ämne! Tycker inte ni det?
Sen tänker jag på hur jag skulle kunna förbättra min blogg. Jag känner att den börjar bli väldigt tråkig nu. Förslag?

Hur som helst. Jag vill ha helg och ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Vanlig vardag | |
#1 - - Pam :):

händer ikvälldå? ;d

#2 - - Alina:

nu har jag frågestund så passa på att ställ en fråga, den som kommer med den roligaste frågan blir dessutom länkad:D

#3 - - CLIP:

ELLER HUR! Undrar också när man får nytta av det, när får man t.ex nytta av att veta hur formeln till en graflinje är? Like never? :D

#4 - - R E G H I N A .•°:

Svar: Haha nej va häftigt! Vad heter din katt då? ?:)

#5 - - Pam :):

sv: jo jag med! ;d

Upp