" Caroline af Ugglas - fans sökes!"

Nu är biljetterna beställda! Ni vet la till vad?
Åh, jag är så jävla glad och kan knappt hålla mig tills jag åker ner till Falkenberg! Det är jag och pappa som åker. Igen. Han är fan den enda som kan tänka sig att betala pengar för att se Caroline af Ugglas!
Iallafall i min närhet.

Jag vill faktiskt lära känna lite Caroline af Ugglas-fans.
Känner ni några?
Haha, annars får jag la skicka in en kontaktannons i tidningen.


Idolen | |
#1 - - Linda:

Hej! Är allt bra med dig? :D Söv gött i natt

#2 - - LIENE:

sv: Känner igen mig, hehe.

okej då får du köpa:)

#3 - - Lexi:

Haha, jag känner iaf ingen... ^^

#4 - - Johanna:

Haha, nja jag känner inga Caroline-af-Ugglas-fans, tyvärr! Alla jag känner avskyr hennes musik :P



Hoppas du får en fin dag!

#5 - - Linda:

Vad bra :D Idag mår jag kanon igen :D

#6 - - sooffs:

haha vi får inte hoppas på senilhetn du!



okej, skolan och sen nu är jag hemma , skönt :)

#7 - - Anna:

sv: haha ja det är väl så ><

#8 - - Emmy:

haha

#9 - - sooffs:

ja precis :D! ja det är ju det ända bra tycker jag, vissa dagar kan de ju vara roligt :)



hahah, härlig pappa du har!

#10 - - CLIP:

Vad roligt för dig!!

#11 - - ViktoriaPettersson:

Svar: Haha, hoho, hihi, hähä, höhö

#12 - - Anna:

sv: haha ;D tack !

#13 - - rolandbooi:

Trodde du kände mig XD haha

Upp