Regn och fladder

Här sitter jag och gör ingenting.
I och för sig, visst gör jag någoting. Jag lyssnar på Melissa Horn och tänker på att det är 4 veckor kvar till Caroline af Ugglas intar Liseberg. Inte nog med det, jag funderar även på att trotsa regnet och dra in till T-kvällen och lyssna på The Poodles. Egentligen skulle H.E.A.T komma dit, men eftersom dem inte kunde hitta någon ersättare till avhopparen var dom tvungna att ställa in. Det gör inte mig så mycket eftersom jag är inget större fan. Dock hade jag velat se trummisen som är sååååååå snygg. Vad heter han? Crash?
Fast jag har redan sett honom, när H.E.A.T var förband åt Hardcore Superstar i Liseberghallen.

Förresten, jag är sugen på att dra in till kulturkalaset i Göteborg när det drar igång. Hardcore Superstar spelar på Götaplatsen typ den 11:e Augusti.



Bilden är tagen från google.

Balsam för öronen | |
#1 - - ViktoriaPettersson:

Om du vill och bestämmer dig för att inte åka in så kan du komma hit eftersom jag är själv hemma i dag.

#2 - - ViktoriaPettersson:

Jag vet inte. Är inte så stort fan av t-kvällar eftersom det oftast slutar med att man går runt och gör ingenting. Men kanske. Vem skall du åka med annars?

#3 - - Anonym:

Kul att du är med :D

Vad göru nu då? ;D

Upp