några ord

Hej Caroline!

Alltså, jag känner mig fjantig när jag skriver till dig. Det känns fel att skriva till en stor stjärna som dig, men samtidigt känns det så rätt.
För jag vill att du ska veta hur mycket glädje du ger mig!

Du lyser upp som en sol under gråa dagar, pushar mig genom dina låtar när läxor och andra jobbiga/tråkiga saker görs. Jag är så jäkla glad över att jag hittade dig och din musik!
Du har liksom format mig till den jag är. Det kan tyckas lite konstigt, men din musik har gjort mig till en annan person. Eller vad man ska säga...
Det är svårt att forma orden som finns i mitt huvud.

Caroline, fortsätt med det du gör för det gör du bäst.
Du är min förebild/idol. I alla fall en så länge, haha!
Vi syns på Liseberg (hehe, andra gången för i år)!

Ha det göttmos!! En kram från mig till dig / Martina (:


Idolen | |
Upp