Torsdag -

Jag ska bege mig ut i kylan. Jag ska träffa Rolandbooi.
Iskallt, men Rolandbooi är värme.


Om ni vill, så får ni gärna ställa frågor.
Allså, tänkte ha en frågestund!

Vanlig vardag | |
#1 - - Datorflickan - Fotoblogg:

Kul med frågestund. :) Kanske ska ställa några frågor då? ^^



Vad är din favoriträtt?

Vilken är din favoritfärg?

Vilka länder har du varit i?

#2 - - saraemilia:

sv:

taack, händer idag då?(:

#3 - - pauline:

ja visst vore det underbart:O:)

#4 - - Maria - livet i Milano ☆:

ha så roligt =)

#5 - - pauline:

hihi ja lovley :D

#6 - - ViktoriaPettersson:

<3

#7 - - julia:

hej, hoppas du haft en bra dag =)

#8 - - JESS:

Tack! =)



Haha, jo :P, roligt och skönt med lov, men ändå tråkigt om man inte har ngt att göra på lovet. jag måste ta och planera mina lov osv -.-!

#9 - - Martina:

hoppas de gick bra i kylen att träffas:)



SV: jo de är bara bra här.



hare gott

#10 - - Annika<3:

fint blogg :)

#11 - - Sandra:

sv: vad skönt att höra =D.

hänt idag då? =)

#12 - - Sandra:

sv: har åkte hem från killen, gjort en design och nu så ska jag packa upp ^^

#13 - - Erika:

allt bra idag? :)

#14 - - Martina:

Hoppas du får en riktigt bra fredag!

#15 - - AMANDA JANSON:

Fråga: vilken resa är din drömresa? :)



fin blogg!

#16 - - Anonym:

hur många läsare har du?

#17 - - Anonym:

ibland känns det inte som att dom kommentarerna som står under bilderna hör till bilden.. det är mest svar.. det kan va lite jobbig. kan du ändra det??

#18 - - Anonym:

har du vart kär någon gång??

#19 - - Leia ♥:

Ha en fin fredag! =)

#20 - - viktoria:

haha, coolt! den är faktist bra!

Ska man ställa frågor? då ska jag komma på någon...



hur många läsare har du? :)

#21 - - Jenny Kring:

Jag håller med. Vintern är fin i några dagar, sen tröttnar man. Fortsätt gärna läsa och kommentera min blogg :D Trevlig helg kram jenny

#22 - - Anonym:

planer för idag?

#23 - - emmakarin:

Kan du rösta på mig, nr 3? då är du jätte snäll! :) hehe - http://ffaannyyf.blogg.se/2010/january/veckansblogg-deltagare.html#comment



riktigt najs header du har! :)

#24 - - Stephanie:

Snygg header... Min är skitful... vet inte vad jag ska göra ... måste ha en ny

#25 - - ViktoriaPettersson:

Tack!

#26 - - Emmelist:

fan va nice på att vara duktig på att diska :D tycker du att det är roligt också? kom hit och diska :D

#27 - - Ikaan:

:D haha

#28 - - Ikaan:

Har du lust att ha en foto dag nu när det är vinter och allt?

#29 - - Sandra:

sv: nja inte så trevligt att åka hem från killen ^^.

händer imorgon då? =)

#30 - - Lina:

Min fråga är: Varför började du blogga =)?

Upp