som fruset vatten.



För ungefär 3-4 år sedan åkte jag mycket längdskidor.
Runt, runt och runt gled jag fram i mina snygga skidor, känndes precis som om jag var med i Vasaloppet.
Skitroligt, men roligast var backarna nerför!
Idag så var det dags igen för längdskidor. Istället för idrott. Jag, Nelly och Åke drog ut en sväng, självklart valde Åke den längsta rundan. Jag och Nelly var inga höjdare på att åka, speciellt inte nerför!
Känner mig helt trasig efter alla vurpor med benen hit och dit. Kul var det iallafall, att pröva på återigen.

Nu hade jag tänkt ta mig en dusch, för att tina upp min frusna kropp.
Kroppen som knappt håller ihop.

Brukar ni åka skidor/längdskidor?

Vanlig vardag | |
#1 - - felicia:

allt bra :)?

#2 - - LIENE:

sv: jo så är det=)

trevlig helg!

#3 - - Anna:

sv: Haha ja tack detsamma :D

#4 - - Sandra:

sv: tack det samma =D

Upp