Soffpotatis.

Rena rama pyjamasdagen!
Idag har jag chillat runt i min pyjamas hela dagen. Eller inte chillat runt, jag har suttit i soffan med dom andra i familjen och myst framför "Kvarteret Skatan" med fika och sådant. Det är överdrivet kallt ute, lika bra att vara inne så mycket som det går. Inte vill jag frysa ihjäl eller få köldskador. Vill ni? Troligtvis inte.

Hur som helst, jag tog mig en dusch efter middagen. Så nu sitter jag här kliniskren i en ny pyjamas.
Pyjamasdagar är rena rama himmelriket.

Vad har ni hitta på idag?



bilden är tagen ifrån google.

Vanlig vardag | |
#1 - - Martina:

låter som en bra dag



hare gott

#2 - - Sandra:

sv: ja det är svinkallt!

vill ha 25 grader värme istället!

#3 - - FotobyDenise [O R D & F O T O]:

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

#4 - - I D A :):

sv. ja tack för rösten :D

#5 - - Bunny:

Lincoln och Anni ^^

#6 - - LIENE:

sv: sallad kan vara gott=D

godnatt

#7 - - Nebb:

SV; Det är jättebra (y)

Hur är det själv? :)

#8 - - natta:

Lördagen den 29/1 kl 16

kommer att hålla en bloppis där jag kommer att rensa min garderob och sälja bort massa saker.

kika in bloggen om du vill veta mera.

Du är bjuden + dina vänner!

puss o kram

#9 - - MAJABAJA:

dom är sexiga :P<3

#10 - - Alexandra:

Åh va härligt att bara vara inne och kolla tv i pyjamas en hel dag! :)

Upp