popcornfrisyr.

Den kommande veckan som kommer ska jag
- Plugga
- Söka till gymnasiet
- Försöka få en klipptid

Det dyker säkert upp en massa annat också, men de saker ovanför är de viktigaste. Just nu iallafall.

Mitt hår är helt dött. Torrt, döslitet, tovigt och färgen är så nere. Jag ska klippa mig
(borde egentligen raka bort allt) och sedan färga det på lördag tror jag. För att få det lite fräschare.
Nu ska jag verkligen ta hand om mitt hår, om jag ska ha något hår kvar. Jag har fått jättetunt hår nu.
Dessutom så tipsade min syster mig om lite bra produkter till håret. Antingen så köper jag produkterna själv eller så väntar jag tills jag fyller år och önskar mig det.



När jag hade blont hår, plattat och oplattat.
Jag är kvinnan med en popcornfrisyr.

Runt omkring | |
#1 - - Sandra:

sv: ja =).

hur tycker du att jag ska klippa min lugg? =P

#2 - - EmmiHeiskanen:

Tack , detsamma = )

Upp