nu ringer min sovklocka, nästan.

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig.
Inte sova, men gå till min bädd och läsa.
Imorgon ska jag till min syster. Jag ska plugga matematik och hon ska bara vara ett allmänt stöd.
Först hjälpen, kan man säga.

Förövrig så fick jag en glädjande kommentar av Dorion <--, jag har nämligen vunnit i en tävling. En goodiebag från Happystore. Väldigt roligt. 2a gången jag har vunnit i en bloggtävling. Den ni ;)
Dah.

Nu önskar jag er sötnosar en riktigt godnatt.



Gjord av Martina (jag) i paint. Den ni ;)

Vanlig vardag | |
#1 - - ANNA:

sv: haha :D snygg paint bild DÄR :D

#2 - - ViktoriaPettersson:

Svar: inte en aning :S

#3 - - Anonym:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

#4 - - MALINHE |foto|:

SV: hihi, :)

vad ska du göra idag då?

#5 - - Anonym:

LÄS SANNINGEN OM INVANDRINGEN SOM MEDIA MÖRKAR PÅ FRIA NYHETSPORTALER SOM:



FRIANYHETER.wordpress.com



POLITISKTINKORREKT.wordpress.com



HTTP://FLASHBACK.ORG/F226



LÄS SANNINGEN OM PERSONERNA BAKOM RUBRIKERNA I TIDNINGEN, DE SOM OMNÄMNS SOM "KILLGÄNGET", "MÄNNEN", "GRABBARNA"



LÄS OM HUR DEN SOMALISKA GRUPPEN MED TIOTUSENTALS INVÅNARE I SVERIGE HAR ÖVER 80% ARBETSLÖSHET (EJ MEDRÄKNAT BARN OCH PENSIONÄRER), LÄS UNDERSÖKNINGEN I GÖTEBORGSPOSTEN SOM FASTSTÄLLER ATT SOMALIERNA PGA KULTURELLA VÄRDERINGAR TRIVS MED SOCIALBIDRAGET



LÄS OM SANNINGEN!



SVERIGEDEMOKRATERNA VILL HJÄLPA DE INVANDRARE SOM VILL VARA HÄR, DE SOM VILL BLI SVENSKA - SAMTLIGA LÄNDER I VÄRLDEN PRAKTISERAR DESSA LAGAR REDAN, DET ÄR BARA SVERIGE SOM TYCKER ATT DE INTE BEHÖVER VARA KRAV ATT LÄRA SIG SVENSKA, SVENSK HISTORIA, SVENSKA VÄRDERINGAR OSV.



SVERIGE FÖR SVENSKARNA, OAVSETT BAKGRUND - MEN MED SAMMA MÅL

#6 - - EmmiHeiskanen:

= D

#7 - - Sandra:

sv: ja det hoppas jag med!

#8 - - Sofie:

:D

#9 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

god natt coh sov så gott hoppas du vaknar till ne bra dag:)

#10 - - ElinArmour:

Hej.

Är du sugen på en ny design?

Jag gör en design till dig för 20:-

Kolla in! http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign

Upp