Nu kan det inte finnas någon snö kvar!

Nej, det kan det inte. Det har varit snö i snart 3 veckor!
Det har snöat hit och dit, blablabla

Igårkväll trodde jag att alla skulle bli insnöade. Precis alla. Iallafall alla i Tranemo och Svenljunga. För fyfan vad det snöade igår, kom minst 3 dm bara sådär. Helt otroligt. Väderleken är en helt galen lek.
Idag visade det sig att min gissning var fel. Jag blev iallafall inte insnöad.
Fanns det några som blev insnöade?
Snöade det mycket hos er igår?

Vanlig vardag | |
#1 - - Datorflickan - Fotoblogg:

Ja så är det, men ibland har man ingen ork. :) Jag börjar också på måndag, skönt!

#2 - - Sandra:

sv: tack det samma =)

#3 - - eemma:

häärligt :)

joo det är bra (:

#4 - - Sandra:

sv: jodå det är bara bra =).

själv? =)

#5 - - pauline:

tack desamma:D

#6 - - Datorflickan - Fotoblogg:

Ja precis, man kan ju hoppas iallafall. ^^ Det är tur det!

#7 - - Jossies:

sv: japp! =) helt själv :D



Jodå med mig är allt fint! :D

#8 - - Madicken:

JAG HATAR SNÖ :O

#9 - - [MICKESEGNA]:

SV; hehe okej ;)!

#10 - - Annika:

Jodå i skåne har det snöat 2 dagar nu i rad... suck, sommaren KOM HIT!

#11 - - Azra:

Hejsan :D

Haft en bra dag?

Är tillbaka nu efter ett par dagars vilande :P

#12 - - Datorflickan - Fotoblogg:

Det skulle sitta fint om det började bli sommar nu tycker jag. ;)

#13 - - Carro:

HATAA snön :(

Upp