Lite allmänt sådära, ja.

Sista helgen innan skolan drar igång. Imorgon är det sista dagen jag får sova länge. För på söndag är det ingen vanlig dag längre på detta ljuvliga lovet, för då ska jag gå upp tidigt. Den ni. Jag måste faktiskt komma lite i form.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, vet ni vad? Tog hem min mattebok över lovet för att jobba lite i den, annars glömmer jag av sakerna jag har lärt mig för en kort period. Jag har inte ens slagit upp boken, har glömt av var jag la den.
Men vet ni en till sak? DET ÄR FAKTISTK JULLOV!!! Jag ska njuta av dom sista dagarna.

Dom få betydelsefulla frågorna jag fick kommer jag besvar inom en kort tid.

Runt omkring | |
#1 - - JESS/:

Hhahaha nejnej :D

#2 - - S A N D R A T J U L I N S:

Kolla in *2009's VACKRASTE!* Tårarna kmr bara rinna.. </3 http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-vackraste.html#comment

#3 - - MAJABAJA:

Sv: som att det skulle vara en nyhet att jag är en klant? :P

de vet du att jag är å kmr alltid va de ;) :P

Upp